- Google Moja Firma musi być aktualizowane natychmiast po pojawieniu się niezgodności danych, które prezentowane są w wizytówce, z rzeczywistością. Warto wyznaczyć konkretną osobę, która zajmie się tym zadaniem.
- Google Moja Firma umożliwia aktualizację:
-
- nazwy firmy,
- adresu firmy,
- telefonu firmy,
- adresu witryny interentowej,
- kategorii firmy,
- godzin otwarcia,
- adresów URL cenników i menu,
- zdjęć.
- Aktualizacja danych jest niezwykle prosta. Wystarczy zalogować się w Google Moja Firma, kliknąć edycja i poprawić informację, która uległa zmianie.
- Aktualizacja danych w Google Moja Firma to tylko chwila, ale zgodność informacji w sieci jest kluczowa dla pozycjonowania lokalnego. Oznacza to, że dane muszą być edytowane nawet przy najdrobniejszej zmianie.
Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:
Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!Informacje, które dostępne są w sieci, mają ogromne znaczenie dla Twoich klientów. Musisz się upewnić, że są one zawsze aktualne. Jest wiele miejsc, w których powinieneś dokonywać aktualizacji danych firmy za każdym razem, gdy cokolwiek się zmienia, jednak jedno z nich jest szalenie istotne. Nie mówię tu o stronie internetowej Twojej działalności, ale jej wizytówce w Google Moja Firma. Odpowiednie prowadzenie tego konta jest kluczowym elementem działań pozycjonowania lokalnego.
Dlaczego aktualizacja danych to konieczność?
Wyobraź sobie, że poszukujesz informacji o firmie w sieci. Sprawdzasz godziny otwarcia i planujesz wyjście do znalezionej działalności. Na miejscu jednak okazuje się, że zmieniły się godziny otwarcia i firma jest już zamknięta, albo też przeniosła się w zupełnie inne miejsce i zmarnowałeś sporo czasu. To bardzo irytujące, prawda? Już wiesz, że nigdy więcej nie będziesz chciał skorzystać z ich usług. Takie sceny mają miejsce znacznie częściej niż sądzisz. Wraz z rosnącą rolą internetu ludzie coraz częściej wykorzystują sieć jako swoje podstawowe źródło informacji. Tych zmian nie można ignorować. A przecież nie chcesz, aby to Twojego klienta spotkał taki przykry los!
Twoje konto Google Moja Firma powinno być aktualizowane niezwłocznie po pojawieniu się zmian. Powinieneś wyznaczyć konkretną osobę do sprawowania pieczy nad Twoją działalnością w internecie. Tylko to gwarantuje niezwłoczne aktualizowanie informacji. Czemu to takie istotne? Wszystko przez czas! Google potrzebuje do 48 godzin na wprowadzenie aktualizacji, a Tobie powinno zależeć na tym, aby pojawiły się one jak najszybciej, aby Twoi klienci nie mogli zostać wprowadzeni w błąd.
Jakie informacje możesz edytować?
Google Moja Firma pozwala na aktualizację wielu danych. Dzięki przyjaznemu interfejsowi w prosty sposób zaktualizujesz:
- nazwę firmy,
- jej adres,
- numery telefonów,
- adres strony internetowej działalności,
- kategorię, która odpowiada charakterowi Twojej firmy,
- godziny otwarcia,
- cenni usług lub menu,
- multimedia – w tym zdjęcia.
Edytowanie informacji w Google Moja Firma
Edycja danych w wizytówce wymaga wcześniejszej weryfikacji firmy. Tylko w takim przypadku dane będą widoczne w wynikach wyszukiwania.Po zalogowaniu się na konto Google Moja Firma w celu aktualizacji danych należy nacisnąć przycisk „EDYTUJ”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.Każde dane, które możemy zmienić oznaczone są niewielką ikonką edycji.
Twoim kolejnym krokiem musi być naciśnięcie znaku edycji przy paragrafie, który zamierzasz zmienić. Ja wybrałem godziny otwarcia. W Twoim wypadku mogą to być dowolne informacje, które w danym momencie wymagają natychmiastowej korekty.
Musisz wprowadzić niezbędne aktualizacje. Ja postanowiłem dodać godziny pracy. Po zakończeniu wprowadzania danych musisz kliknąć „ZASTOSUJ”, aby dane zostały uaktualnione w Twoim koncie.
Dane zostały wprowadzone do Twojej wizytówki. Musisz je zatwierdzić przed zakończeniem edycji albo też kontynuować wprowadzanie kolejnych zmian w Twojej wizytówce.
Aktualność danych w Google Moja Firma a lokalne SEO
Powyższa instrukcja powinna pomóc Ci w przypilnowaniu aktualności danych w wizytówce Google Moja Firma. Jeśli z jakichś względów zaniedbałeś wprowadzanie zmian, istnieje szansa, że Google samo je wprowadzi i poinformuje Cię o tym. Jak to możliwe? Wszystko dzięki potędze internetu i social media. Wyszukiwarka czerpie swoje dane także od aktywnych użytkowników i uzupełnia je na podstawie komentarzy lub opinii. Nie łudź się jednak, że jest to dobre rozwiązanie. Samodzielna aktualizacja danych jest bardzo ważna, gdyż wskazuje, że można Ci ufać, bo troszczysz się o doinformowanie swoich klientów. Zaufanie jest bardzo ważne dla pozycjonowania lokalnego, na którym powinno Ci zależeć, jeśli pragniesz znaleźć się wysoko w wynikach regionalnego wyszukiwania.
Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:
Otrzymuj najnowsze informacje o lokalnym pozycjonowaniu!Artykuł Ksiega Internetowego Marketingu http://ksiegaim.pl Pierwszy artykuł na blogu opublikowany na "Google Moja Firma – Jak Utrzymać Aktualne Informacje O Firmie W Internecie 24/7?" http://ksiegaim.pl/pozycjonowanie-lokalne/aktualne-informacje-o-firmie/ Po kliknięciu dostępne inne wpisy
Zadaj Pytanie: http://ksiegaim.pl/seo-pozycjonowanie-pytania-faq/
http://ksiegaim.pl/pozycjonowanie-lokalne/
BlizejKlientow.pl
z Ksiega Internetowego Marketingu http://ksiegaim.pl/pozycjonowanie-lokalne/aktualne-informacje-o-firmie/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz